Засідання Педагогічної ради

     21 січня 2021 року в ліцеї відбулося чергове засідання Педагогічної ради, на якій було розглянуто питання: Аналіз результативності навчально-виховної роботи за І семестр 2020-2021 навчального року; Про стан проведення дистанційного навчання; Про стан проведення уроків виробничого навчання і організації виробничої практики.    

Склад методичних комісій

  Науково-методичною темою педагогічного колективу: «Формування в учнів ліцею вмінь та навичок самостійно вчитися і здобувати знання»   Склад методичних комісій: методична комісія викладачів загальноосвітніх дисциплін: Голова: Ліхван А. В. (викладач, вища категорія, старший викладач)            Члени комісії: Бойко Т. А. Яремішина Ю. С. Баліцька Г. І. Ліхван А. В. Довганюк Н. А. Дорох В. М. Ковтун В. Т. Курдибаха І. Т. Коза А.О. Мельник К.В.

план роботи методичного кабінету

    З метою надання консультацій педагогічним працівникам, підвищення педагогічної майстерності та удосконалення фахової підготовки педагогів, організації системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, впровадження досягнень кращого педагогічного досвіду та освітніх технологій в ліцеї функціонує методичний кабінет.     План роботи кабінету на 2020-2021 навчальний рік https://docs.google.com/document/d/1ddfnM4dE5iuyXhQVg9FKOXyaisngrVpO/edit

Завдання методичного кабінету

Методичний кабінет – один із засобів управління освітнім процесом, центр методичної роботи з педагогічними працівниками, основний компонент підвищення кваліфікації усього педагогічного колективу, важлива ланка в системі безперервної освіти,.  Головне завдання кабінету – вдосконалення змісту професійного навчання, що забезпечує підготовку кваліфікованих робітників професійного рівня, здатного до швидкої  адаптації до змін і розвитку в техніці, технології відповідно до потреб ринку праці і зростання інформатизації суспільства. Основне завдання методичного кабінету – навчати, формувати та виявляти професійного педагога шляхом створення оптимальних умов, що будуть сприяти фаховому та творчому розкриттю педагога, постійному підвищенню педагогічної майстерності та втілювати в освітній процес сучасні технології навчання і виховання.